Boris KOČEJŠVILI



Boris Kočejšvili (Борис Кочейшвили)

     Višestruko nadareni umetnik: piše pesme, komponuje, bavi se slikarstvom... Rođen je 1940. godine. Živi u Moskvi. Objavio je tri knjige poezije.

------------------------
 

==============================================

ŽENE, AKO NISU MOJE...

==============================================

* * *

jasno
      i glasno
Glebu Sedeljnikovu
                  kažem
      ne volim ja
                  ljude
      ne veruje
ja ponovo
      jasno i glasno
      ne veruje
više volim zveri
                  kažem
da ga ubiješ
      ne veruje


* * *

i dođem ja
      u nepoznatu
                  šumu
a tamo ―
      drveće tiho spi
priđem bliže
      počne da se budi
koliko je sati
      pita jedan glas
a neki drugi:
      odseci
            nas


* * *

ne sviđaju mi se
      žene
            koje se lepo oblače
ako nisu
         moje
ne sviđaju mi se
      žene
            koje se loše oblače
ako nisu
         moje


* * *

gole
sijalice
      vise
od plafona
      do aluminijumskih
                     kašika


* * *

trećeg dana
      ribar je stajao
                  do kolena
                        u reci
juče je u vodu
            ušao
               do struka
danas ga ne vidim
počinjem
      da brinem


* * *

srednji
      nivo
            pesama
u porastu je

visoki ―
u opadanju

nastaje
      poplava

bujica stihova
      ujednačenog kvaliteta
nosi
      i nosi